fredag den 12. oktober 2012

kosmetikpunge, børnetoilettaske og cafépusletaske

Lidt bestillinger er kørt gennem maskinen, en børnetoilettaske med foer af voksdug(tekstil) i pige-udgave, 3 kosmetik-punge i nogle af yndlingsstofferne og en lækker brun café-pusletaske med gult foer og lynlås..jeg håber modtagerne bliver glade for alle sagerne.
Nu er efterårsferien skudt i gang og jeg glæder mig til at hygge med familien, vi begynder med et frokost-besøg hos Olde (min mormor), det glæder vi os til. Har I også ferie?


5 kommentarer:

  1. Du inspirerer mig altid med dine fine syede ting! Jeg må snart have fat i mit smølfestof igen. :)

    Jeg er vild med cafépusletasken i retro farver!

    SvarSlet
  2. Nej, her er det kun mand og børn, der har ferie. Jeg må pænt vente til torsdag. Æv! De er så fine, dine tasker. Jeg har det som dig - burde virkelig sy en toilettaske til Vigga, men jeg ooooooooooorker det ikke.
    Jeg håber I får en skøn ferie!

    Knus til dig.

    SvarSlet
  3. Uh, jeg er vild med den brune taske.. Så fin!

    SvarSlet
  4. Fine sager du har kørt igennem symaskinen, den brune med hjerterne er min favorit, det stof er da fantastisk ;0)

    SvarSlet

Læg en kommentar, så bliver jeg SÅ glad.