torsdag den 4. oktober 2012

Skønneste byttehandel

I forgårs modtog jeg disse to superskønne og flotte strikveste til Isabel. Hun havde allerede den ene på i går og de passer perfekt...de skal holde hende lun hele efteråret og vinteren. Det er dygtige og søde Charlotte, som jeg har byttet med. Jeg kan ikke strikke og spurgte Charlotte om hun havde tid, det ville hun gerne og hun ønskede sig en hynde til sin køkkenbænk i vintage stoffer i bytte. Jeg har haft saksen i mine yndlingsstoffer og heldigvis blev Charlotte lige så glad for den, som jeg er for vestene, hvor er det skønt at man gennem bloggeri kan få sådanne fantastiske handler i hus. Endnu engang tusind tak Charlotte:)

Jeg viste et sneak-peak af hynden her. og nu er den så i brug hos Charlotte (de to billeder hvor den er på bænken er hendes egne).



3 kommentarer:

  1. de er så lækre de veste, sådan nogle er også på min ønskeliste til nadja

    SvarSlet
  2. Fine, fine veste!! Bare jeg havde en pige. :)

    Det er da en superlækker hynde, du har lavet i bytte!! Jeg kan godt forstå, hvis I begge er tilfredse.

    SvarSlet
  3. Hvor er de fine de strikveste og vildt fede farver :-) Min mor har strikket en til Helena med elefanter på, og den er hun også ret glad for - du kan se den her: http://kreauglen.blogspot.dk/2012/02/helenas-lillepige-vest.html

    KH
    Laila

    SvarSlet

Læg en kommentar, så bliver jeg SÅ glad.