tirsdag den 4. december 2012

Åh ja, dejlige december

Jeg elsker denne måned og nyder årstiden (jeg elsker alle årstider, men hvor er det en smuk december-start vi har fået i år, suuuk!)
Julesokkerne er fra sidste år og bliver kun brugt som pynt, da ungerne har hver deres korsstings-broderede pakkekalender, som min mor har broderet (Isaks lavede hun til mig da jeg var barn og sidste år lavede hun så en magen til, til Isabel).
I år har vi hængt alle pakkerne på kalenderen, det er godt nok tungt med alle de pakker.
Mit filigran-juletræ, som min sløjd-kollega lavede til mig sidste år er også kommet frem igen, i år med cup-cake-glaskugler (købt i Netto sidste år, men fåes vidst også i år), hæklet juletræ fra dygtigeTamra og de sødeste gør-det-selv nisser fra Jane.
I weekenden nåede jeg at sy en bluse til Isak med vinter-stoffet og en løve-kjole til Isabel.
Kalenderlysestagen er fra Medusa, elsker det naive udtryk.


2 kommentarer:

  1. December er bare så dejlig! Hvor ser det bare fint ud det hele, Mia :)

    Kh. Betine

    SvarSlet
  2. Åh, det er bare så dejligt med ting, der kan bruges år efter år, synes jeg. Det ser godt ud.
    Vh.
    Karen

    SvarSlet

Læg en kommentar, så bliver jeg SÅ glad.