fredag den 1. marts 2013

Stofposer til salg og LOTUS love

Begge mine guldklumper skulle have nye frugtposer og jeg fik lyst at lave flere, de er nu til salg her fra bloggen. Prisen er 100 kr. inkl porto pr. stk. De er syet af nogle af yndlingsstofferne (vintage) og nyt matchende bomuldsstof på bagsiden. Den med pigen og blomsterne har dog vintagestof på bagsiden også. De lukkes med snorestopper og har træperler for enderne af snoren. De tre små poser lukkes med to snore. Størrelserne varierer lidt, spørg endelig!

Forleden kom posten med mit seneste Trendsales køb, tre nye glitter-neglelakker fra Opi, de er så fine og giver lidt bling-bling til hverdag:)
De første to Sonny Angels er flyttet ind hos os, den butik min veninde er bestyrer i, sælger dem og jeg har kigget på dem længe, forleden havde hun fået nye og dem måtte jeg have med hjem til børnene.

Jeg har længe haft lyst til at tage billeder af mine Cathrineholm Lotus skåle samlet, det fik jeg gjort forleden, er vild med dem alle sammen. Jeg ønsker mig dog stadig en kedel i gul eller rød med hvide blade...men det haster ikke.






3 kommentarer:

  1. I really have a thing for that owl in the tree ;)
    Beautiful Cathrine Holmes bowls!!!!

    SvarSlet
  2. Sikke nogle lækre stof poser du har lavet. Jeg kan helt ærge mig over at der er tvungen madordning i min datters vuggestue, ellers havde jeg da straks måtte eje sådan en pose til hende. Tak for en altid inspirerende blog. Mvh Maria

    SvarSlet

Læg en kommentar, så bliver jeg SÅ glad.